Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ltab-

Pages: [1] 2 3 ... 306
1
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: Barney - Cenotaph
« on: November 21, 2022, 02:18:20 PM »
bro i'm STOKED
i'll be putting this on hold just so i can try to set up my first reaction vid lol

also, thanks for being australian, i was actually waiting for tomorrow (still 21st here)

2
VC Themed Videos / Re: Do your eyes deceive you?
« on: November 19, 2022, 11:13:35 AM »
yoooooooo

3
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: SyperDimon - 8 world
« on: October 28, 2022, 02:37:22 PM »
6:48 was fun, nice video!

4
V Videos / Re: Maiikool - Stunts in LA
« on: October 18, 2022, 12:55:39 PM »
damn man, i've never enjoyed a V video as much as this in a long time, really great work!
gotta love the cinematic camera angles, these tech stunts shine so much thanks to them, crisp and clean

i hope to see you at least just passing by from time to time, and wish you the best :)

also, the appreciation for older engines was very nice, good to see you've gained a new perspective regarding stunting

5
SA Un-Modded Video Releases / Re: [SA] - TEARS KompoT's SOLO
« on: September 27, 2022, 08:30:54 PM »
that was amazing, editing was really well done!

opener was awesome, 2:20 and 3:15 combo were so good too! 1:20 was smart as hell
really nice video for a first solo! we can see all the work put in here ;)

keep it up man!

6
GTA Modding / Re: [VC Map Conversion] TDRVC
« on: September 24, 2022, 09:14:53 PM »
let's add this to the comm vid maps lmao

downloading!

7
DSS Video Releases / Re: [DSS] LEVIATHAN
« on: August 30, 2022, 01:20:26 PM »
nice solo skuller :D haha just kidding! awesome video guys, it was a nice surprise to see a new video pop up, i've been recently catching up to your latest crew vids over the last 2-3 years i've been off :)

great editing as always from ezraph, i really dig your style
fav stunts were from maci, smut, skuller and sheeptea

nice job DSS!

8
ayeee let's fucking go, i'm down to help with anything i can, for now i probably won't be taking anything video/GFX related but even something like replay checking or voice acting i'm up for it!

Maybe making it in two parts, one for each engine if there's enough stunts for it?

i think he actually didn't mean to mix VC and SA in one part, since that doesn't feels as aesthetically pleasing, but all VC stunts and then SA stunts (or vice versa) in one two-part video.

9
Community Videos / Re: Exsequor - VC/LC/SAiVC Community Video 2015
« on: August 26, 2022, 02:56:47 PM »
I'd respectfully disagree as given that GTAS is a community that is sadly dwindling, I don't think we have the luxury of picking and choosing who organizes community projects and in my eyes anyone who is willing to put in the time, effort and dedication for a community video deserves commendation.

yeah i agree, besides whoever organises something big like a comm vid gets input and help from a bunch of other people, so in the end i feel like the project will come out somehow aimed at a general consensus

If I'm ready to come back in time I'd love to try something for the next one, no matter who's organising it :wub:.

let's gooo  :a-cheer:

10
Community Videos / Re: Exsequor - VC/LC/SAiVC Community Video 2015
« on: August 23, 2022, 04:54:38 PM »
gotta bump this shit just to say: i have once again realized this vid goes hard from start to finish, it's history right here!

new comm vid when

11
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: AERONAUTS - 48 hours
« on: August 23, 2022, 02:19:30 PM »
Haywire's stunts looked modded
Darkstar fucked uped editing with too much dark and blury picture
all others guys done great job, stunts was ok but best part for me was cut scenes, i always love see some scripting, nice acting and great humour, which was all together in this video

The blurriness is sadly the result of combining the 2 parts since we both use different editing software and had no way to merge the actual projects so I put his .mp4 into my project and then rendered it. Glad you enjoyed the skits though :a-cheer:

Darkstar you should upload your part to youtube, i'd like to watch it on the original quality :)

12
Introduce Yourself / Re: Wagwan
« on: August 19, 2022, 03:55:09 PM »
i like to think i'll be like 50 someday and in case i decide to have kids, i'll be showing and teaching them stunting lmao

13
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: AERONAUTS - 48 hours
« on: August 17, 2022, 10:00:40 AM »
also @maci if you're reading this, i hope you liked the way i landed that old ass CSM spot of yours ;)

I assume you forgot that I forgot that Barney already did it way back, back then  :lol:

Ohhhh shit, where did he land it? lmfaoo i can't even slightly recall it.

14
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: AERONAUTS - 48 hours
« on: August 13, 2022, 09:36:03 PM »
fuck i should've made a live reaction, i forgor 💀💀

this video goes hard as fuck, such a nice feeling with these songs, the name tags, voiceover and shit, feels really nice to be back and participate in a fun and well made project in 2022, feels just like home
props to puzzle and simon for editing this really good too, great camera work by simon and his tool, and the warm and old school feel puzzle put with those colours and song choice too, y'all made me want to edit something now
the voiceover and scripting was so good too lmao it really ties up the whole video

fav stunts were krypton's LC rooftop combo and taxi boost prec, dannye's skimmer stunts, puzzle's SAiVC grind, rainbow's VC stoppie to grind and max's finisher (smooth ahh camera work)

also @maci if you're reading this, i hope you liked the way i landed that old ass CSM spot of yours ;)


GGs everyone! let's keep it up

15
SA Chat & Support / Re: Third Illest - Organisation Thread
« on: August 09, 2022, 06:47:29 AM »
yoo who can hook me up with a nice SA copy ready for stunting? :ninja:

Pages: [1] 2 3 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2022, SimplePortal