Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - puzzLe

Pages: [1] 2 3 ... 206
2
DSS Video Releases / Re: DSS - Eradicate [2021]
« on: March 15, 2021, 04:34:29 PM »

3
VC Stunting Challenges / Re: Hoff's easy challenge game
« on: November 27, 2020, 04:47:47 PM »
haywire is typing...


e// fuck

4
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: VC Throwback
« on: November 09, 2020, 05:26:06 PM »
Thanks for squeezing me in last minute <3 Super happy to be part of this video. Great editing, great songs and most of all great stunts by everyone; really enjoyed seeing all of these stunts again, especially the ones I kinda forgot about.
It's literally crazy how Krypton and I are like one mind when it comes to stunting in general and this collab in particular :lol: I literally tried everything he landed before but he already landed it way before me, thus absolutely stomping this video.
Had a bunch of bad luck myself while trying stuff for this but the final product is an awesome, memorable video that'll hopefully be reinstalled in the future.
Top job to everyone involved!


compilation of pain I went through for this vid:

https://youtu.be/pfycuCDK_C0

https://www.youtube.com/watch?v=OyYvNEvfFWc

6
Aero Reapers Video Releases / Re: [SA] Aero Reapers - When Everything Dies
« on: November 04, 2020, 12:03:56 PM »
https://www.youtube.com/watch?v=yqEJIjvgokY

Pardon the shitty audio, the half-assed and missing subtitles for the second half, no clue what happened there :lol:

Nice! I really enjoyed watching It.

<3

7
V Tutorials / Re: Sliding on PC with keyboard
« on: November 04, 2020, 10:16:37 AM »
thanks Bill

8
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: A History Of Violence VII
« on: November 04, 2020, 07:23:57 AM »
Congrats on putting another one together man, love seeing them :a-cheer:
The intro was so ominous and set the tone perfectly.


 
Krypton - Side p2b: Dope find! Super cleanly executed too
Smut - Squalo prec: I was sitting there like "land the prec, land the prec, lan- YEA BOIII", awesome stunt
Max - Stoppie 2 prec: That was a tight fit, awesome addition of the mission, kinda wanna explore the possibilities of that more now
Fighter - Freeway p2b: Yezzuuurrr, clean as hell
Vice Ninja - Sanchez nat bump: Wasn't sure where you were going with that at first but that looked sweet as hell
Ezraph - csm: Noice, cleared some distance there
Silw - Tankbump 2 prec: Nice unexpected turn that one took, satisfying as fuck
Khaimyk - Voodoo fbi bump: It's not an AHOV vid without one of your Voodoo stunts, sick!
Hedgehog - Infernus barracks bumps: Not gonna lie, if this isn't at least unofficially voted as stunt of the year then I don't know what we're even doing anymore. What a fucking banger of a car stunt
Max - Taxi barrel roll 2 boost 2 roof: That was nutty, I love those drop boosts
Skuller - Nat bump 2 grind: Keeping it nice and simple yet so squeaky clean
Krypton - Tree p2b: Maaassive distance, awesome
ZeRo - p2b recoil 2 roof: Sweet, nice spins too
Skuller - csm: Nice one, considering the runup is ass
Skilz & Sheeptea - Taxi boost 2 prec: Great executions on both, I like how you both landed on opposite sides too
Puzzle - nat bump: Fun fact: I got 136ft on this stunt but it looks more like 36 :lol:
Krypton - curved grind: Yeees, good job on staying on til the very end
Nerve - Angel grind 2 stoppie 2 prec: Awesome find, perfect execution
Sorcery - Sanchez grind: Probably the smoothest Sanchez grind I've ever seen
Rainbow - Packer 2 island: Not the most mindblowing method to get the job done with, but it works, so good shit on nailing it
Silw - Stoppie 2 double grind: Grindmeister! Nice one, super satisfying
Khaimyk - Sanchez skimmer bump: Nice verticality to it, looks pretty high too
Sorcery - Krail 2 stoppie 2 ledge grind: I tried this on and off for a couple years only to realize I'm absolute trash at ledgegrinds. You make it look so easy lol, sick stunt!
Sheeptea - Tank bump 2 prec: I won't rest until anyone lands the main attraction there >:(
Haywire - Sunshine Autos bb: That was a BBBBUMP, goddamn. Nicely done
 
Edit: Dope as always, glad you went with In The Fire too, you edited it perfectly to the pace of it.
I'm not an expert on all the effects and transitions so I can't really comment on how "well" it was edited but I thoroughly enjoyed watching it and I hope you can put another one together next year<3

9
Aero Reapers Video Releases / Re: [SA] Aero Reapers - When Everything Dies
« on: November 01, 2020, 04:06:00 PM »
https://www.youtube.com/watch?v=yqEJIjvgokY

Pardon the shitty audio, the half-assed and missing subtitles for the second half, no clue what happened there :lol:

10
SA Tutorials / Re: All 11 "stunt school" lessons/videos
« on: October 30, 2020, 07:25:13 AM »
Oh shit, it's my homeboi from the Bulgarino's  :a-cheer:
Props on all the work you put into making this, I wish this was available when I started stunting :lol:

12
I REALLY wanna watch it but it feels so defenitive and I don't think I'm ready yet so in good Haywire fashion I'll return tomorrow with a reaction vid 💕

13
VC Stunting Challenges / Re: Hoff's easy challenge game
« on: October 23, 2020, 09:11:59 AM »

14
Modus Operandi Public Section / Re: Fighter & Rainbow - Freaks
« on: October 21, 2020, 12:05:53 PM »
Fucking banger of a vid! Love all the big air stuff and Rainbow making that corner of the map his bitch :lol: Sick job boys

15
V Chat & Support / Re: Xbox / PS3 Gamertags + Crews?
« on: October 20, 2020, 01:00:39 PM »
PSN: Puzzllee (Yes, I know...)


 :|

Pages: [1] 2 3 ... 206
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal