Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - toty

Pages: [1] 2 3 ... 64
1
V Videos / Re: #SimpleSessions3
« on: August 26, 2019, 03:36:42 PM »
very very refreshing, gj
very good

2
Konishiwa I found my purpose

3
WH Video Releases / Re: Burn - Meditation II
« on: May 19, 2019, 08:39:43 PM »
Sick video as always since you put so much effort in these stunts

4
fuck yeah im about to sign up and leave all you peasant im a billionaire

5
this is not the arnax I used to know instead of filling GTA gap now you tryna fill my wallet with scam

6
IV Unmodded Videos / Re: Lex - MANKIND
« on: March 03, 2019, 08:48:16 AM »
bitch this shit dope

7
V Videos / Re: Masa - Masacre
« on: December 23, 2018, 07:54:10 PM »
Glued to the screen these 7min of stunting wasnt enough !

8
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: Jacuzzi
« on: November 26, 2018, 03:50:23 PM »
wtf, i remember i commented on that video, but i don't see the comment, hhm..
It was great, remember the old days when you learned all that shit, it was fun
very good stuff and calm edit, enjoyable video, davai.
ye man davai

Thanks you guys !

9
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: Jacuzzi
« on: September 17, 2018, 06:22:39 AM »
Thanks everyone I wished that video could have been longer but they weren't much spot left that were still fun to try.

10
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: Jacuzzi
« on: September 15, 2018, 09:00:04 PM »
thanks y'all

11
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Jacuzzi
« on: September 15, 2018, 10:47:14 AM »
Jacuzzi my latest solo, edited and guested by fckR.

https://youtu.be/SebMPga2Y9k

12
SA Chat & Support / Re: Need some help/programs
« on: January 13, 2018, 09:21:35 AM »
timecyc : https://www.sendspace.com/file/tbdawk
If I remember correctly burn is using sacc or cam hack speedometer

13
TMS Chat & News / Re: Ask TMS
« on: September 10, 2017, 06:07:08 AM »
Educational forum

14
VC Un-Modded Stunting Video Releases / Re: MANDALE MECHA - Mushrubia Duo
« on: September 10, 2017, 12:07:54 AM »
Muy bueno amigo  :blink:

15
SA Un-Modded Video Releases / Re: Mamkatage - [SA]ANOMALY
« on: September 09, 2017, 10:21:16 AM »
Front to start what a trully nice video, I gotta say the editing surprised me and not in a good way seeing these spark light up under the nrg remind me of my daily strugle on my island(severe ptsd) trying to find water while these stunter feels too extravagant and start stunting with le vortex hahA.
Everyday trying to find warm in the wild what they call gaschamber over there ?? nonsense.
Stunting was actually pretty pwn reaching top & low as fly as your vortex can go(<3)

Pages: [1] 2 3 ... 64